Публикувано на 30.01.2025 | Последно обновяване на 24.03.2025
Общинската администрация осигурява изпълнението на законите, подзаконовите нормативни актове, решенията на общинския съвет, подпомага кмета на общината при осъществяване на правомощията му, осигурява технически дейността му, подпомага общинския съвет и осигурява дейността му, извършва дейност по административното обслужване на гражданите, физическите и юридическите лица.
Структурата на община Омуртаг се състои от 5 дирекции: 1 дирекция – Обща администрация (Дирекция „Административно-правно, информационно и техническо обслужване“, самостоятелно звено „Общински съвет“ на пряко подчинение на Председателя на общински съвет- Омуртаг, съгласно чл.29а от ЗМСМА) и 4 дирекции – Специализирана администрация (Дирекция „Финансова политика“, Дирекция „Строителство и инвестиции“, Дирекция „Образование, култура и социална политика“ и Дирекция „Икономическо развитие и управелние на собствеността).