В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на звеното продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
За прием на документи и информация за услугите:
Служителите в Деловодство на общинска администрация
Адрес: община Омуртаг, гр. Омуртаг, 7900, ул. Ал. Стамболийски №2А
Информация за предоставяне на услуги:
Услугите се предоставят по електронен път на Ниво 2 и ниво 3.
Образец на заявленията може да намерите на интернет адрес.
Заявителят е длъжен да предостави телефон или електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Деловодство, с подаване на писмено заявление по образец; Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило; Чрез лицензиран пощенски оператор
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Деловодството.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка; като вътрешна куриерска пратка; като международна препоръчана пощенска пратка;
Начини на плащане на таксата на заявената от Вас административна услуга:
на гише „МДТ“ в общинска администрация;
по банкова сметка на община Омуртаг.
Информация на кодове за вид плащане за сметки можете да намерите в секция Банкови сметки на сайта.
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в административна сграда на Дирекция „ГРАОМДТ“